Kvalitet kan defineres som; forholdet mellem et menneskes oplevelse af og forventninger til en given service eller et givent produkt.
Altså er kvalitet yderst subjektivt og helt afhængig af hvem der ser, føler eller oplever.
Transport og relaterede services karakteriseres af, at der altid er mange involverede parter, såsom:
Den rigtige kvalitet er når de kritiske involverede parter for en given transport har en god oplevelse gang efter gang. Det forudsætter, at alle kritiske involverede ved, hvad de kan forvente sig og hvad de får.
Nølgeordet for succes er kommunikation. Med udgangspunkt i omfattende erfaring og viden varetager vi afklaring, timing, udførsel, opfølgning og information på vegne af vore kunder.
Vi arbejder løbende med at forbedre kvaliteten. Målsætningen er bedre kundetilfredshed.
Vi har fokus på følgende:
Alle vore leverandører er omhyggeligt udvalgt, og vi følger løbende op på deres præstationer. Målsætningen er at vide præcist hvem der er bedst hvor, så vi hurtigt kan vælge den rigtige til enhver opgave.
Vores erfaring har vist at mange kvalitetsmangler opstår allerede hos afsender eller hos vores kunder. Typisk kan disse mangler forebygges ved simple tiltag såsom:
Herunder instruktioner i PDF-format til at hjælpe dig med af forebygge fejl. Klik på linkene og læs instruktionen på skærmen eller vælg funktionen - "save as" når PDF-filen er åben og gem dokumentet på din computer.
Godsets vej
Mærkning af Godset
Emballering og Pakning af Godset
Vore instruktions-dokumenter er i PDF format, og hvis du ikke kan åbne dette format kan du gratis hente acrobat reader, ved at klikke på nedenstående link:
Fastlane ApS
CVR Nr.: DK 26 63 78 13
Danske Bank: 46304630559804
S.W.I.F.T: DABADKKK
IBAN: DK3230004630559804