Fragtkontoret

International Spedition

Vi arrangerer fragt af alle almindelige typer gods i hele verden på basis af almindelig kendt transportudstyr. 

Ved at outsource din fragtopgaver til os får du umiddelbart mulighed for sparring med viden inden for international spedition opbygget over 55 årsværk + overtid. Eksempler på fragtopgaver vi har løst - Inspiration.

Vi er praktikere med en bred viden om international fragt med bil - tog - skib og fly eller som ofte en kombination af disse fragtformer - Multimodal transport. Ligeledes har vi stor erfaring med relaterede områder som er en nødvendig basis for at kunne begå sig markedet for international spedition.  

- Fortoldningsprocedure
- Håndtering, emballering og sikring af gods
- Forsikring af gods under tranport
- CMR Loven / NSAB
- Leveringsbetingelser i.h.t. Incoterms
- Track and Trace
- Fragtbooking og opfølgning i online webportaler
- Reklamationsbehandling 

Først og fremmest skal en fragt gennemføres, så de afstemte forventninger indfries. 

Den erfaring vi har opbygget bruger vi til at sammensætte den fragtløsning som bedst passer dit transportbehov. Oftest starter vi med en afklaring og forventningsafstemning med dig/din organisation for at præcisere transportbehovet, hvorefter vi med udgangspunkt i vores erfaring stykker den bedste løsning sammen. 

Vi kan løse en enkelt opgave eller vi kan gennemgå dine transportbehov fra ende til anden. Vi kommer med løsninger og forslag til optimering af, hvordan godset fragtes fremadrettet. 

Vi sikrer god kvalitet og kommunikation, så du trygt kan outsource dine fragtopgaver via Fastlane. 

Vi tilbyder gerne en god fragtløsning til den rigtige fragtpris -   Hvordan får jeg den rigtige fragtpris?

En leverandør til alle typer gods transport!

I langt de fleste tilfælde kan vi finde gode løsninger til ethvert transportbehov. Som kunde slipper du for at pleje flere leverandører. Hos os er det de samme mennesker du taler med om uanset om der er tale eksport, import, ekspres, overseas, emballering, UK, Norge, ADR gods o.s.v. Vi er generalister og kan derfor finde frem en præcis og god løsning på dit transportbehov uden, at du skal bruge lang tid på at ringe rundt og blive viderestillet. 

Track and Trace

Vi har ikke et online system til track and trace. Os bekendt er der p.t. ikke nogen der har et system hvor man kan spore alle forsendelser. De systemer der kommer tættest på er de store kurérfirmaers fragtsystemer. Vi har valgt, at vi proaktivt følger op på de sendinger vi har sagt ja til at arrangere. Vi lægger først en opgave væk når vi har fået bekræftet, at sendingen er leveret. Ved afvigelser fra det forventede informere vi transportkøber. 

Total Outsourcing - send en e-mail så klare vi resten!

Hos de fleste fragtudbydere skal du idag bestille fragten online via en portal. Hos os bestiller du blot med en mail indeholdende de rigtige informationer så sørger vi for resten.

Vi synes, at det er ret krævende at holde viden omkring de enkelte portaler opdateret og anvende dem i praksis. Den personlige betjening forsvinder og dermed den naturlige afklaring, der er afgørende for om en fragtopgave bliver korrekt udført.

Ingen online systemer er bedre end de informationer som tilflyder dem. Os bekendt er der ikke nogen som er 100 % opdateret med status over, hvor langt godset er kommet i processen f.eks. hvornår det forventes at levere. Det kan være lidt af et detektivarbejde at finde ud af det. 

Vi afklarer fragtopgaven med vores kunder, bestiller fragten (evt. online) via vore godkendte leverandører og følger den til dørs, så vi er sikre på godset er leveret. 

Reklamationsbehandling

Går det en enkelt gang galt har vi en implementeret reklamationsprocedure og går proaktivt ind i løsningen på kundens side. Målet er at få løst den enkelte reklamation, finde ud af hvad der gik galt og om det kan forebygges fremadrettet.

Hos os køber du ikke bare en fragt fra A til B, men hele pakken. 

 

Kontakt

Fastlane ApS

 

Information

CVR Nr.: DK 26 63 78 13
Danske Bank: 46304630559804
S.W.I.F.T: DABADKKK
IBAN: DK3230004630559804